Opona Metzeler 140/70-17 ROADTEC 01 66H tył Sportowy / Szosowy / Turystyczny

Opona Metzeler 140/70-17 ROADTEC 01 66H tył Sportowy / Szosowy / Turystyczny [3242100]


producent: Metzeler

Koncern: Pirelli

Na stanie:

Dostępny od ręki

Rok Produkcji (DOT):

2024

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 566.86 zł/szt.

Dzisiaj produkt oglądało 2 osób

KWI

24

Przez 30 dni produkt kupiło 6 osób

Producent Metzeler
Typ pojazdu Motocyklowe
Szerokość 140
Profil 70
Średnica 17
Index nośności 66 = 300 kg
Index prędkości H = 210 km/h
Dętkowa bezdętkowa TL (bezdętkowe)
Konstrukcja -
Przeznaczenie opony tył
Typ motocykla Sportowy / Szosowy / Turystyczny
Rok Produkcji (DOT) 2024
Kod producenta (SAP)3242100
Kod EAN:8019227324211
Gwarant: Pełna gwarancja producenta
Stan: Fabrycznie nowa
Dystrybucja: Oficjalny dystrybutor w Polsce
producent: Metzeler
Opona Metzeler 140/70-17 ROADTEC 01 66H tył Sportowy / Szosowy / Turystyczny

Metzeler ROADTEC 01

Świat turystyki sportowej zmienił się: jedź dłużej, jedź dalej, jedź bezpieczniej.
ROADTEC 01 jest wiodącym produktem Metzeler w segmencie turystyki sportowej, od struktur radialnych po X-Ply, z naciskiem na poprawę przyczepności na mokrych i o niskim tarciu nawierzchni, zwiększony przebieg i wysoki stopień dostosowania do różnych motocykli, stylów jazdy i warunki.

 

  • Przyczepność na wszelkiego rodzaju asfalcie.
    Ulepszone rozwiązanie złożone, które poprawia przyczepność chemiczną i właściwości adhezyjne we wszystkich różnych sytuacjach. Nasz opatentowany proces mieszania zapewnia bardziej jednorodny związek, który podkreśla właściwości chemiczne i zapewnia większą odporność na proces zużycia. Promieniowe fronty są wykonane w całości z krzemionki, dzięki czemu zapewniają doskonałą przyczepność chemiczną w połączeniu z mechanicznym uchwytem tworzonym przez układ rowków. Promienie tylne mają układ dwuskładnikowy, w którym środkowy pasek pokrywa około 20% szerokości opony, a pozostałe 80% jest równo podzielone między oba ramiona. Środkowy pasek ma zrównoważoną mieszankę krzemionki i sadzy w celu zwiększenia stabilności przy dużych prędkościach, rozpraszania ciepła i zapewnienia równowagi między odpornością na ścieranie a przyczepnością. Pełna krzemionka na ramieniu jest podobna do tej z przodu; w połączeniu z rowkiem bieżnika zapewnia doskonałą przyczepność również na powierzchniach o niskim tarciu. Zastosowanie podobnej mieszanki na przednich i tylnych ramionach zapewnia jednorodne uczucie kontaktu z chudym. Schemat Cap & Base - zawierający cienką warstwę środkowej mieszanki rozciągającą się pod mieszanką barkową - zapewnia właściwe rozprowadzanie ciepła. Wszystkie radialne ROADTEC 01 są sprzężone ze stalową taśmą Metzeler 0° Interact, przyczyniając się zarówno do precyzji jazdy, jak i dużego przebiegu. Front i tył ROADTEC 01 X-Ply zawierają unikalny związek na bazie sadzy z zawartością krzemionki blisko 30%, która wykorzystuje ciepło wytwarzane przez konstrukcję do osiągnięcia optymalnej temperatury roboczej i zapewnia najlepszą przyczepność na suchej nawierzchni. Specjalne żywice zwiększają mobilność mieszanki i właściwości adhezyjne, zapewniając niezrównaną przyczepność na mokro.
  • Bezpieczeństwo na mokrych i o niskim tarciu powierzchni.
    Na ROADTEC 01 Metzeler opracował nową koncepcję konstrukcji bieżnika, która może poprawić trakcję mechaniczną, z wyraźnie widoczną korzyścią podczas przyspieszania i hamowania. Przednia opona ma dużą liczbę poprzecznych rowków, które chwytają asfalt jako pojedyncze elementy i zwiększają ilość odprowadzanej wody. Tylne opony mają zarówno długie, jak i krótkie rowki o przeciwnych kierunkach i różnych funkcjach. Podczas hamowania krótkie rowki zapobiegają ruchom bocznym i zwiększają stabilność motocykla. Podczas przyspieszania długie rowki zwiększają przyczepność mieszanki, szczególnie na powierzchniach o niskim tarciu. Orientacja rowków przyczynia się również do zwiększenia przebiegu: zarówno konstrukcja rowka, jak i skok zostały dostrojone, aby wykorzystać wysoki stosunek ląd-morze i duża ilość gumy w kontakcie z podłożem. Jednocześnie orientacja rowka jest zgodna z kierunkiem linii fali zużycia, zapewniając regularne zużycie bieżnika i pozwalając, aby projekt bieżnika trwał do samego końca żywotności opony. Kształt i układ, oprócz tego, że są cechą wyróżniającą projekt bieżnika ROADTEC 01, znacznie przyczyniają się do maksymalizacji poziomu odprowadzania wody i tarcia mechanicznego.
  • Przebieg i spójność wydajności.
    ROADTEC 01 zwiększył przebieg o 10% w porównaniu do ROADTEC Z8 INTERACT. Innowacyjne profile generują krótki i szeroki obszar śladu, który zmniejsza zużycie mieszanki i zwiększa regularność zużycia. Naszywka kontaktowa ROADTEC 01 jest krótsza, szersza i ma większy obszar w porównaniu do ROADTEC Z8 INTERACT, który przynosi dwa główne efekty:
    • Zmniejszony poślizg mieszanki, znacznie opóźniający proces zużycia gumy.
    • Masa motocykla i siły przyspieszenia rozkładają się na szerszej powierzchni, zmniejszając naprężenia mieszanki i przegrzanie.
    Obszar roboczy ROADTEC 01 obejmuje większą liczbę rowków i krawędzi jednocześnie stykających się z drogą, co poprawia przyczepność mechaniczną, odprowadzanie wody i poczucie bezpieczeństwa; Zapewnia również więcej gumy w kontakcie z podłożem, szczególnie podczas chudego podłoża, umożliwiając lepszą przyczepność chemiczną od samego początku chudości./li>
  • Stabilność i precyzja trajektorii.
    Dopasowane konstrukcje, charakteryzujące się adaptacyjnym zachowaniem, niezależnie od motocykla lub stylu jazdy. Konstrukcje ROADTEC 01 zawierają bardziej elastyczne tusze (w porównaniu do ROADTEC Z8 INTERACT), co pozwala na deformację mieszanki, aby umożliwić przyczepność mechaniczną, zwiększyć przyczepność do asfaltu i ułatwić wchłanianie nierówności na drodze (łaty, nierówności, kostka brukowa). Metzeler wykorzystuje całą ofertę technologiczną w różnych aplikacjach, aby zapewnić najlepsze rozwiązanie odpowiadające docelowej wydajności produktu, dzięki czemu stosuje się zarówno konstrukcje promieniowe, jak i X-Ply, w połączeniu ze stalowymi taśmami nastawnymi lub 0° z technologią Interact. Konstrukcja pod każdym rozmiarem serii ROADTEC 01 jest dostosowana pod względem konstrukcyjnym i materiałowym do konkretnych potrzeb każdego wyposażenia.
O producencie Metzeler

Niemiecka jakość i osiągi - od 1892 roku.

Metzeler - prawdziwa miłość do dwóch kół
Większość członków zespołu Metzelera to entuzjaści motocykli i zawodnicy. To oznacza, że znają prawdziwe potrzeby i oczekiwania motocyklistów.
Klienci są wymagający i poszukują optymalnych opon do swoich motocykli, by cieszyć się wysokimi osiągami przy wysokim poziomie trwałości i bezpieczeństwa.

Wizja
Od samego początku, tworzą produkty w oparciu o najlepsze technologie, by sprostać rosnącym wymaganiom i oczekiwaniom klientów.
Od wprowadzania nowych materiałów, przez opracowywanie innowacyjnych wzorów bieżników, po nowe mieszanki gumowe - Metzeler zawsze był w czołówce innowacji technicznych, jakości i najwyższych osiągów.

Opinie (0)

Dodaj własną opinię

Opinie naszych Klientów

Zaufanie klientów, które zdobywamy przez lata, to siła naszej marki. Liczne nagrody i wyróżnienia, autoryzacje największych koncernów oponiarskich na świecie, czynią nas partnerem godnym zaufania.

4.8/5

Ocena na podstawie 1745 opinii

99%

Klientów poleca nasz sklep

Niezwykle pomocna obsługa Klienta. Doradzili, dopasowali, wybrali najlepsze opony w moim budżecie. Polecam tego sprzedawcę, na pewno będę do nich wracał.

user

JacekG

Ekspresowa wysyłka i pomocna obsługa Klienta. Cierpliwie odpowiedzieli na wszystkie moje pytania, a jestem bardzo wymagającym Klientem. Felgi zamówiłem rano, u mnie były już następnego dnia.

user

JanuszEs

Fajny sklep, specjaliści w obsłudze Klienta. Rzadko spotyka się takie firmy, by wszystko przeszło bez najmniejszego problemu.

user

Wiesława Zawiślak

Opony i Alufelgi

SATIS Sp. z o.o.
opona-motocyklowa.pl

Antoniny Grygowej 27
20-260 Lublin

Brak możliwości odbioru osobistego zamówień pod tym adresem.

Infolinia: +48 509 05 05 90
info@opona-motocyklowa.pl